Ahad, 14 Februari 2010

Assalamu'alaikum

bismILLAHirrahmanirrahim.

Assalamu'alaikum.

"aku bukan lembu, aku tuannya. aku bukan kuda, aku penunggangnya..aku punya aqal, aku punya hati. aku marah digelar binatang, kerna binatang tak pernah guna aqal, bahkan tak punya aqal pun.. sekarang aku sudah datang (maaf lewat), menyertai perjuangan ini."

Aku hakikatnya,

Foto Saya
AHMAD SYAIBANI BIN RAMLI, Gurun, Kedah, Malaysia Negara Islam.
 
Pencari khabar benar. Menghilangi ragu, nampak lorong sebenar, hujungnya cahaya bahagia.
 
Formalnya aku sekarang ini ialah seorang pelajar, turut sama berada di dalam sistem pendidikan tanah air. 
 
Diri ku umpama kanta pembesar, sentiasa tercari-cari, yang mana satu benar? seringkali pula aku merasai ragu, kerna yaqin itu bermula dengan ragu. Kepada manusia-manusia di alam bangkai setiapnya, tolonglah aku... kritik aku, beritahu aku, tanya aku, respons aku dan apa saja di sini atau pun di ramlizurina@yahoo.com. Terima kasih.
 
masa   : sekitar pertengahan bulan Februari 2010
lokasi  : sekitar Kuala Lumpur.  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan